8 Ekim 2017 Pazar

İŞTE 2018 YILININ AYAKKABI TRENDİ; KİTTEN HEEL

Zaman hızla geçiyor. Yaz, bahar derken yeni sene yaklaşıyor ve kadınlar 2018 ayakkabı trendleri nedir diye çoktaaan araştırmalarını yaptı ve ayakkabı dolaplarını yenilemeye hazır bile. Şimdi bilenler kitten heeli çok iyi hatırlayacak ama ben bilmeyenlere hem bir kez daha tanıtmış olayım hem de senenin büyük trendinden sizlere bahsetmiş olayım. Öncelikle evet bu yıl Kitten heeller geri dönüyor.



Kedi topuk olarak da nam salmış olan minnacık topuklarıyla benzerlerini klasik filmlerden saraylardan da anımsayabileceğimiz küçük topuklu bu sempatik şeyler her birimizin ayakkabı dolabını  süsleyecek gibi görünüyor bu yıl. Kısacası kedi topuk ayakkabı 2018 senesinin en tatlı ve sempatik ayakkabı modası olacak diye düşünüyorum. 



Kitten Heelleri tarih boyu kim bilir kimler kimler giymedi ki?  Jackie Kenedyler, Andrey Hepburler ve daha kimler kimler… Kısacası kitten heellere siz de merhaba diyebilirsiniz.





Peki Ama Senenin Ayakkabı Trendi Neden Kitten Heel?

İngilizce’den çevirdiğinizde; kedi topuk, minik topuk anlamına da gelen bu sevimli şeyler 2018 sezonunda modacılar tarafından bayanlara bir konfor abidesi hediyesi adeta. Neden diyecek olursanız uzun yıllardır bayanların ayakları stiletto giymekten neredeyse şeklini değiştirdi ve birçok bayanın ayaklarında olmaması gereken kemikler belirerek ayaklar büyük oranda deformasyona uğradı da ondan.
Kısacası bayanların ayak sağlığı mahfolmuş durumda. Eh, spor ayakkabılarında şıklık ve zarafet konusunda ki kötü şöhreti malumunuz. İşte tüm bu sebeplerden kitten heel aramıza dönmüş durumda.



Bence gidin hemen annenizin ya da olmadı anneannenizin ayakkabı dolabını bir karıştırın bakalım. Orada bir yerlerde hala bulabileceğiniz bir çift kitten heel olabilir ne dersiniz?
Ah, bu arada modern ayakkabı sevenlerdenim diyorsanız sakın üzülmeyin çünkü kitten heel retrosu modernize edilmiş haliyle geliyor desek eksik söylemiş de olmayız hani. Bu yüzden çivilisinden, disko topuklusuna, incilisinden, dalmaçyalısına ya da leoparlısına, yanar dönerlisine, şeffafına  kadar ne arasanız bulabilirsiniz.











1 yorum:

  1. Merhaba içeriğinizi çok sevdim :)
    Şans eseri 2018'in ayakkabı trendine katılmışım :) Bundan bir buçuk sene önce bu tarzda bir ayakkabı almıştım ve oldukça tarz duruyordu :) Tabii insanların giymesi ve çoğalması ne kadar güzel olur orası tartışılır :)
    Daha yeni yeni başladım kombin yaparak giyinmeye:) Yine de eksiklerim var ama zevkime güveniyorum doğrusu :)
    Bu arada şu yazı da bana iham vermişti isterseniz sizde bakabilirsiniz;
    https://www.tarz2.com/girls-night-out-Icin-kombin-onerileri
    Aslında blog değil bir ikinci el sitesi yeni keşfettim ve kıyafet aldım bir sorunla karşılaşmadım aksine oldukça yardımcı olan bir site ve iyi durumda kıyafetlerin çoğu...
    Diğerleri ile kıyaslayıp tercih ettiğim bir sitedir inceleyince demek istediğimi anlayacaksınız :)
    Bu benim naçizane önerimdi inceleyebilirsiniz isterseniz :)
    Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :***

    YanıtlaSil